Kundtjänst

INFO@PROFUTURA.SE

Vi besvarar mail så fort vi kan under kontorstid på vardagar.

Våra butiker

Har du frågor som rör utbud, produkter eller annat i vår fysiska butik, vänligen kontakta oss via mail: info@profutura.se

Saknar du en vara i webbshoppen?

Varan är då tyvärr slut, följ oss gärna på face book och instagram där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.

Det kan finnas någon kvar i vår fysiska affär i Åstorp. Ring gärna till oss på 042-57766 och fråga.

Har du frågor om din faktura/delbetalning?

Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna. Du når dem via

telefonnummer 08-120 120 10 eller info@klarna.com. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt Klarna. Där kan du även

förlänga ditt förfallodatum med 10 dagar.

Har du frågor gällande din leverans?

Du kan spåra din order på DHL´s hemsida (HÄR) med hjälp av ditt kollinummer som du fick i ditt leveransmail.

Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där.

Har du inte fått din sms-avisering? Det fungerar lika bra att hämta ut ordern med ditt kollinummer. Glöm ej din

legitimation, bud visar båda leg.

Hur gör jag med betalning av min faktura vid retur?

Vi registrerar din retur inom 7 arbetsdagar från det att vi mottagit den. Klarna skickar då en uppdaterad faktura via mail till dig. Du kan

även se din uppdaterade faktura på Mitt Klarna.

Om du vill betala din faktura innan vi har behandlat din retur så drar du av beloppet för varan/-orna du har returnerat. Tänk på att lägga

till 39 kronor om du har gjort en retur.

Har du returnerat allt drar du endast av kostnaden för varorna. Har du däremot gjort ett byte så är returfrakten gratis.

Tänk på att du själv kan flytta fram din fakturas förfallodatum hos Klarna genom att logga in här.

Hur gör jag ett byte?

Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webbshoppen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn högst upp

på retursedeln.

Längre ner kryssar du i rutan för byte och skriver i ditt nya ordernummer som du fick med i din nya beställningen.

Du hittar all info på din retursedel och i våra köpevillkor.

 

Hur lång är eran leveranstid?

Vi har 1-5 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!

 

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men mejla oss på info@profutura.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte blivit behandlad.

 

Jag har inte mottagit någon orderbekräftelse?

När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatiskt till din mailadress. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.

Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 3 arbetsdagar, vänligen kontakta vår kundtjänst,

info@profutura.se

 

Jag har inte mottagit någon faktura?

Din faktura mailas ut till den mailadress som anges när beställningen läggs, samma dag som beställningen går ut från oss. Var alltid

noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven betalning.

Du kan alltid hitta alla dina fakturor via Mitt Klarna.

—————
Profutura AB
Org.nr 556683-4981
Skolgatan 7
26534 ÅSTORP
info@profutura.se
—————